[Talk-cz] new.openstreetmap.cz

Pavel Zbytovský zbytovsky na gmail.com
Neděle Leden 10 23:13:22 UTC 2016

Tak po víkendovém kódovacím maratonu začíná být mapová aplikace na
www.openstreetmap.cz docela k světu.

Kdo nesledujete github, tak vězte, že v issues [1] se tam řeší docela hodně
věcí. Jste zvání též přispět se svými nápady, co by v aplikaci mělo být :-)

Výhled co by se mohlo dít dál je
- měření vzdálenosti (aka issue #8)
- plánování tras (#7)
- zobrazení aktivní vrstvy POIek (#4)
- přenesení rozcestníkové aplikace (více issue)
- přihlašování přes osm.org + možnost editace webu + vlastních map (#17)
- různé bohatší tématické mapy

Díky všem spolupracujícím :-)
Pavel

[1] https://github.com/osmcz/osmcz/issues