[Talk-cz] new.openstreetmap.cz

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Leden 11 11:55:21 UTC 2016

Dovolil jsem si o tom vytvořit zprávičku na abclinuxu.cz.
Jinak super ten odkaz na github - něco takového jsem chtěl navrhnout a ono
to tam už je ;-)

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Zbytovský <zbytovsky na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 11. 1. 2016 0:56:17
Předmět: Re: [Talk-cz] new.openstreetmap.cz

"

Tak po víkendovém kódovacím maratonu začíná být mapová aplikace na www.
openstreetmap.cz(http://www.openstreetmap.cz) docela k světu.

Kdo nesledujete github, tak vězte, že v issues [1] se tam řeší docela hodně
věcí. Jste zvání též přispět se svými nápady, co by v aplikaci mělo být :-)

Výhled co by se mohlo dít dál je

- měření vzdálenosti (aka issue #8)

- plánování tras (#7)

- zobrazení aktivní vrstvy POIek (#4)

- přenesení rozcestníkové aplikace (více issue)

- přihlašování přes osm.org(http://osm.org) + možnost editace webu +
vlastních map (#17)

- různé bohatší tématické mapy

Díky všem spolupracujícím :-)

Pavel

[1] https://github.com/osmcz/osmcz/issues
(https://github.com/osmcz/osmcz/issues)

Dne 8. ledna 2016 11:17 Pavel Zbytovský <zbytovsky na gmail.com