[Talk-cz] new.openstreetmap.cz

Jan Breuer jan.breuer na jaybee.cz
Pondělí Leden 11 17:03:12 UTC 2016

Ahoj

Dne 11. ledna 2016 17:45 Michal Pustějovský <Michal.Pustejovsky na seznam.cz>
napsal(a):

> Pěkná práce a nádherný čistý design :-)
>
> Pár postřehů:
>
> Nebylo špatné zaimplementovat nějaké okýnko s uživatelskými
> tipy/nápovědou. Spousta lidí třeba nemusí přijít na to, že tlačítkem vpravo
> nahoře se dají zobrazit další vrstvy.

Tipy a nápovědu nikdo moc nečte. Spíš bych se přimlouval pro vizuálně
pochopitelnější výběr vrstvy (jako má seznam nebo freemap.sk). Hodí se to
také k issue https://github.com/osmcz/osmcz/issues/36 ?

> Při ťuknutí na "přihlásit se na školení" na úvodní stránce dostanu chybu o
> špatném přesměrování. Možná je ale chyba u mě, sedím za firemním firewallem.
>
> Ještě jednou poklona autorům :-)

Také přidávám poklonu :)

Honza