[Talk-cz] new.openstreetmap.cz

Pavel Zbytovský zbytovsky na gmail.com
Pondělí Leden 11 21:41:23 UTC 2016

Díky všem za pozitivní ohlasy, dělá to velkou radost a motivuje všechny k
další práci :-)

ad Marián) díky za zprávičku - vtipné jak tam řešej akorát ten vzhled mapy,
a přitom to je prostě defaultní mapbox.street :-)

ad Michal Pustějovský) přihlásit se na školení směřovalo na localhost :D
 .. opraveno

ad Jan Baurer) vybrat lepší vrstvítko už je v issue #36 [1]

ad šipky k vrstvítku) tohle se mi líbí - založil jsem issue #42 s návrhem
[2] Přijde mi docela důležité uživatele na tohle tlačítko naučit, protože
se používá napříč osm světem. Jo, ale drobný textík pod ikonkou by mu taky
neuškodil :-)

Pavel

[1]: https://github.com/osmcz/osmcz/issues/36
[2]: https://github.com/osmcz/osmcz/issues/42