[Talk-cz] LunaRender + přístup na git

Pavel Zbytovský zbytovsky na gmail.com
Pondělí Leden 11 23:55:10 UTC 2016

Díky za osvětlení - pokud vím podobně fungoval Osmarender [1] - tam šlo
přímo o XSLT transformace. Výstupy mi to připomnělo barevně :-)

Jinak za jednoduché SVG pro Inkscape tleskám, sám jsem několik plánku pro
skautské hry upravoval z Mapnik SVG a bylo to docela náročné. Nicméně, aby
to bylo použitelné, asi by bylo fajn mít nějaké "hezčí" mapové styly -
třeba odvození z osmbright apod. Ale chápu, že spíše programuješ a udělat
pěkný mapový styl je fakt fuška. No, ale třeba ty technické se mi fakt líbí
:)

Pokud bys to chtěl pustit na VPSce openstreetmap.cz, ozvi se, asi by to šlo.

btw, doporučuju to co jsi tu teď sepsal hodit (i jen česky) na ten github,
myslím že to pěkně vysvětluje celou myšlenku.

Pavel

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Osmarender