[Talk-cz] LunaRender + přístup na git

Jan Martinec jan na martinec.name
Úterý Leden 12 12:04:41 UTC 2016

Tak lokální *prohlížení* bez sítě zas takový problém není, ne? Mám tu
skript, který skrze osmosis a pgsql generuje vektorovou  mapu, a tu mám v
mobilu - bez browseru i bez netu.
Ostatně soudím, že http://osm.paws.cz/ používá velmi podobný proces, a
provozuje ho dokonce někdo z místních kolemjdoucích;)

Jinak problém *obousměrné* lokální synchronizace se snaží nově řešit toto -
https://github.com/AmericanRedCross/OpenMapKitServer ; jsem velmi zvědav na
to, co vymysleli.

HPM