[Talk-cz] Dalsi preklady wiki

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Středa Leden 13 11:12:56 UTC 2016

Ahoj,

to destination je fakt matouci. Mel by se tam psat nazev mesta, kam to vede.

Zkusim to nejak prepsat.

To double-banded je myslis dvoji znaceni?

Lukas si mysli, ze je to dvojita plna cara.

A ja nevim...

Dalibor

From: Vladimír Slávik [mailto:slavik.vladimir na seznam.cz]
Sent: Wednesday, January 13, 2016 10:41 AM
To: talk-cz na openstreetmap.org
Subject: Re: [Talk-cz] Dalsi preklady wiki

Ahoj,
k té větě - Asi bych napsal něco jako že

...tak jako dvojí označení dané vedením US 30 po I-80 (viz anglická verze stránky).

a neřešil zda je to doslova pravda. To místo ani nevím jak dohledat. Myslím že podle daných pravidel je to jediný případ který by to způsobil - hlavní silnice má ref, nájezdy nemají ref, ale jiná silnice se přiblíží a kus jede po té druhé, takže její spojitost vyžaduje označení i přes ty nájezdy.

K tomu destination=*, myslím že by bylo lepší to přeložit volněji - já tomu rozumím tak že do destination se má napsat ref které je na cíli, ale to mi došlo až po třetím čtení.

IMHO: V české verzi by se mělo hlavně dát dočíst jak je to u nás, tedy i popis výjimek by měl reflektovat přednostně ČR, místo nějaké dálnice na jiném kontinentě ... což už není záležitost překladu, vím ...

Vláďa