[Talk-cz] co s traceristy?

Janda Martin jandam na crcdata.cz
Úterý Leden 19 14:15:51 UTC 2016

Dobry den,

  nebyl jsem to nechtene ja? Muzete prosim poslat ID cesty?

 Diky moc.

   Martin

----- Original Message -----
From: "Vladimír Slávik" <slavik.vladimir na seznam.cz>
To: "OpenStreetMap Czech Republic" <talk-cz na openstreetmap.org>
Sent: Tuesday, January 19, 2016 3:10:07 PM
Subject: [Talk-cz] co s traceristy?

Ahoj,
bylo nebylo, našel jsem jak se někdo s tracerem vyřádil a přes budovy
nebo oblasti naplácal to co mu tracer naimportoval. Akorát to bylo úplně
špatně, protože oblast důvěrně znám. Podotýkám, že to bylo přes
existující značení, které mělo to co bylo potřeba, ověřeno na místě:

building=residential + building:levels=6 mi snaživý tracerista opravil
na building=house + building:levels=5 s tím že obtáhl střešní okno nad
pasáží místo domu - jak je v RUIANu.

Jak velké "vylepšení" to je asi netřeba dodávat.

Po takovýchto nálezech si musím klást otázku, je s tracerem vůbec možné
soužití? Když někomu stačí klikat a nahrát výsledek, aniž by se podíval
co vlastně udělal, co mi zbývá?

Protože už mi víceméně došla trpělivost, ptám se všech - jaké máte vy
zkušenosti s nápravami takového chování? Neptám se ani tak co je
správné, spíš co zabírá. Řekněme že autor "vylepšení" podle statistik na
kýblsoftu není žádné vemeno co se právě registrovalo a zkouší.

Hezký nasraný odpoledne z Brna,
VS