[Talk-cz] co s traceristy?

Michal Pustějovský Michal.Pustejovsky na seznam.cz
Úterý Leden 19 14:35:43 UTC 2016

Ahoj,

v části Brna jsem upravoval budovy já. Jestli jsem to tedy zavinil, tak je
mi to líto a omlouvám se.

Vždy jsem se snažil nechávat u building:levels původní hodnoty. Problém je v
tom, že občas při trasování budovy s již existujícími hodnotami building:
levels Tracer spadnul, a původní hodnoty natvrdo přepsal, i když logicky by
člověk řekl opak. Bez možnosti výběru ponechání, jak to dělá normálně.
Vtipné je, že to padání bylo poměrně systematické, třeba pár budov za sebou
a pak dlouho nic. Přišel jsem an tuhle tu chybu cca o Vánocích, takže u už
"ruanizovaných" budov bylo na nápravu pozdě. Odinstalování JOSM, vyčištění
konf. souborů a čistá instalace tohle padání vyřešily.Radši sem se pak
vyhnul úpravě oblastí kolem Králova Pole a středu Brna, kde bylo budov s
"building:levels" hodně :-(

Můžeš sem napsat, kde zhruba jsi ten problém našel? Pokud je to jen pár
budov, tak bych to mohl manuálně opravit.

Michal