[Talk-cz] co s traceristy?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Leden 19 18:18:11 UTC 2016

Ahoj.
Ohledně toho padání traceru. Doporučuji aktualizovat tracer. V nových verzích josm změnili api a to způsobovalo pády.

Už by mělo být opraveno.

Marián

-------- Původní zpráva --------
Odesílatel: jzvc <jzvc na tpfree.net>
Odesláno: 19. ledna 2016 17:54:18 SEČ
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Předmět: Re: [Talk-cz] co s traceristy?

Dne 19.1.2016 v 15:35 Michal Pustějovský napsal(a):
> [...]
> building:levels Tracer spadnul, a původní hodnoty natvrdo přepsal, i
> když logicky by člověk řekl opak. Bez možnosti výběru ponechání, jak to
> dělá normálně. Vtipné je, že to padání bylo poměrně systematické, třeba
> pár budov za sebou a pak dlouho nic. Přišel jsem an tuhle tu chybu cca o
> Vánocích, takže u už "ruanizovaných" budov bylo na nápravu pozdě.
> Odinstalování JOSM, vyčištění konf. souborů a čistá instalace tohle
> padání vyřešily.Radši sem se pak vyhnul úpravě oblastí kolem Králova
> Pole a středu Brna, kde bylo budov s "building:levels" hodně :-(

Cus, tracer pada prakticky 100% pokud je na budove uz napr zmineny
building:levels nebo je na building neco jinyho nez yes a ruzny
kombinace. Na to sem uz taky narazil.

Jinak osobne kdyz nekde klipu, tak mam pod tim ortofoto, a pokud je
tracer zcela mimo, tak to bud koriguju rucne nebo se radsi na trasovani
v nekterych lokalitach vybodnu uplne (netusil sem, ze drtiva vetsina
budov v CR ma ruzne kose uhly uplne vsude).

> Můžeš sem napsat, kde zhruba jsi ten problém našel? Pokud je to jen pár
> budov, tak bych to mohl manuálně opravit.
>
> Michal

Obcas nekomu pisu na OSM ... a je fakt, ze nektery modifikace jsou
vylozene k nasrani. Bohuzel, za cast toho muzou i editory. Napr v JOSM
prestalo fungovat slucovani cest, pokud jsou v relacich, a musis rucne
resit, co v relaci nechat ... (a naprosto logicky, chces aby vysledek
byl ve vsech relacich obou cest, a to presne 1x)

Pokud nekdo edituje na webu, tak s oblibou prilepuje svuj vytvor k tomu,
co uz v mape je, protoze se to tak proste snadno klipe, coz je pak
doslova uchvacujici, kdyz s tim chces neco provadet (a mas treba plot
nalepenej na silnici).