[Talk-cz] co s traceristy?

Vladimír Domes vladimir.domes na gmail.com
Středa Leden 20 06:04:48 UTC 2016

Ahoj,
díky za tip na plugin PointInfo, hned jsem jednu zbouranou budovu nahlásil
:-).

K tomuto tématu bych přidal otázku, jestli je možné někam hlásit chybné
building:levels při importu z Traceru? Tento typ chyby na
http://ruian.poloha.net/building.php nyní není.

  V.