[Talk-cz] co s traceristy?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Leden 20 09:27:21 UTC 2016

---------- Původní zpráva ----------
Od: Janda Martin <jandam na crcdata.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 20. 1. 2016 10:06:09
Předmět: Re: [Talk-cz] co s traceristy?

"Dobry den,

Idealni by bylo pred rucni upravou nejdriv budovu naimportovat pres tracer
(doplneni ruian kodu, typu, poctu bytu, podlazi) a pak ji rucne zpresnit a
upravit. Vcetne doplneni skutecneho poctu pater.
Bohuzel tracer nepodporuje jen doplneni chybejicich/opravu rozdilnych tagu
bez zmeny polygonu. A PointInfo zase tagy neumi aplikovat.

PointInfo umí tagy zkopírovat do schránky a ty se pak dají aplikovat pomocí
volby "Vložit značky" (Ctrl + Shift + V)

U Traceru pak lze při trasování použít klávesovou zkratku Ctrl, která
způsobí, že se vytvoří nový polygon, který nic nenahradí, ani se na nic
nenapojí. Pak stačí překopírovat tagy na starou budovu a nově vytvořenou
zase smazat.

Asi bych to měl někde zdokumentovat co?

Jinak, veškeré připomínky a náměty k fungování Traceru prosím jako issue na
GitHub https://github.com/mkyral/josm-tracer

Jednak to nezapadne a je jistá šance, že se tomu budu věnovat (až bude čas a
chuť nebo zjistím, že tohle by se hodilo i mně ;-) ).

Díky,