[Talk-cz] Oprava vadne fotky rozcestniku?

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Pondělí Leden 25 09:21:44 UTC 2016

ne 3 m ale 3 km!

---------- Původní zpráva ----------

Od: Michal Grézl

Datum: 24. 1. 2016 v 23:48:55

Předmět: Re: [Talk-cz] Oprava vadne fotky rozcestniku?

ja to presunu, kdyz reknes presne kam. presouvaci funkce bude az na novym
osm.cz fakt 3 metry? to nema cenu ani resit, to je uplne v ramci chyby gps
zaregistroval vadne umistenou fotku rozcestniku > > jde o http://api.
openstreetmap.cz/table/id/4517 > > zrovna jsem jej sam pred par dny fotil,
ale jednak je ho v systemu jen pulka > (druha je na druhe strane stromu) a
soucasne plati, ze ma souradnice > umistene o 3.217 m vzdusnou carou
jinde... > > Jak postupovat? Zatim jsem udelal to, ze jserm na vyse uvedenem
URL editoval > pole poznamka a tam jsem to strucne uvedl... > > vop > > ____