[Talk-cz] Tracer LPIS - drobne relikty puvodnich drive vymapovanych poli a luk po pretrasovani podle LPIS

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Leden 26 08:38:15 UTC 2016

Ahoj,
souhlasím, že nějakou názornou dokumentaci by to chtělo. Líbilo by se mi to
stylem MapBox - povídání a animované gify [1]. Ale čas nějak není :-(
Jakákoli iniciativa v tomto směru vítána. Podle mne stačí začít a pak už se
to postupně doplní o speciální případy.

Jinak doporučuji zkusit nejnovější verzi Traceru [2].  Udělal jsem teď o
víkendu pár změn, hlavně co se týče možností přetrasovávání starých před-
LPIS polí. Ty kousky jsou následek toho, že si Tracer všímal jen lpis
objektů a ostatní ignoroval. Nově by se to už mělo chovat mnohem lépe a
kousky by, v běžných případech, vznikat neměly. Zatím stále chybí (a hned
tak asi nebude) přetrasovávání multipolygonů.

Co se mi osvědčilo nejlépe, je starý polygon zcela nahradit (nenechávat
zbytky) a okolní polygony "přilepit" pomocí ContourMerge pluginu [3] - ten
je pro mne nepostradatelný. Stejně tak se s ním krásně vyplňují díry pokud
se tato skládá z více cest.

Aktualizace multipolygonu je trochu složitější, ale taky to jde. To
natrasuji lpis polygon jako nezávislý objekt (CTRL + klik) a pak postupně
nahradím jednotlivé outer a inner cesty pomocí příkazu "Nahradit geometrii"
z utilsplugin2 [4]. Prázdnou relaci pak smažu.

[1] https://github.com/mapbox/mapping/wiki/Mapping-with-OpenStreetMap
[2] http://permalink.gmane.org/gmane.comp.gis.openstreetmap.region.cz/13259
[3] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/JOSM/Plugins/ContourMerge
[4] https://wiki.openstreetmap.org/wiki/JOSM/Plugins/utilsplugin2#Replace_