[Talk-cz] Tracer LPIS - drobne relikty puvodnich drive vymapovanych poli a luk po pretrasovani podle LPIS

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Úterý Leden 26 10:51:11 UTC 2016

Ahoj,

> Co se mi osvědčilo nejlépe, je starý polygon zcela nahradit (nenechávat zbytky) a okolní
> polygony "přilepit" pomocí ContourMerge pluginu [3] - ten je pro mne nepostradatelný. Stejně
> tak se s ním krásně vyplňují díry pokud se tato skládá z více cest.

jeste by hodne pomohlo efektivite tohoto procesu, kdybychom umeli "odecitani" polygonu:
v podstate "jen" vyrazne zefektivneni toho procesu s ContourMerge. tam je problem,
ze kdyz dany les navazuje na nekolik poli (typicky takove ty "roznudlovane pole"
na Jizni Morave), tak clovek musi pres ContourMerge delat jeden po druhem, casto
se blbe hledaji ty koncove body, atd. Pokud by se ten les dal pretahnout tak, aby
vsechna ty pole prekryl a pak se jen ta pole odecetla, tak by to byla velka pomoc.

Jeste dalsi vylepseni by pak byl "rozliv" polygonu, ktery by ho automaticky dotahl
ke vsem dalsim polygonum, ktere se s nim dotykaji alespon ve dvou mistech. Tim by
se resily takove ty zapomenute "zdibce", kterych si clovek kolikrat ani nevsimne
a pak na ne ContourMerge neaplikuje.

Ja na to bohuzel taky ted nemam cas, a to bohuzel ani na vedeni jako skolni prace :(
Kdyby si to nekdo vzal, bylo by to super...

Petr