[Talk-cz] Podivna relace budovy

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Leden 26 12:40:10 UTC 2016

Ahoj,
opraveno.

Nejprve jsem budovu vyjmul z relace, pak jsem přenesl tagy (v JOSM bez
problémů - označit tagy, pak kopírovat a vložit), smazal již zbytečnou
relaci a ten podivný kousek a na závěr natrasoval tvar z RUIAN.

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Ondrej Steiner <steiner4shop na gmail.com>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 26. 1. 2016 13:12:45
Předmět: [Talk-cz] Podivna relace budovy

"Ahoj,

Narazil jsem na podivnou relaci budovy, ktera je podle vseho nespravna
a vznikla asi omylem pouzitim automatizovanych nastroju:

http://www.openstreetmap.org/relation/3639269

Bohuzel jsem zjistil, ze nevim jak prenest tagy z relace na uzavrenou cestu.
Muzete se na to podivat a pripadne opravit?

Diky.

Ondra