[Talk-cz] Tracer LPIS - drobne relikty puvodnich drive vymapovanych poli a luk po pretrasovani podle LPIS

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Leden 26 18:17:32 UTC 2016

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Holub <hopet na ics.muni.cz>
Komu: 'OpenStreetMap Czech Republic' <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 26. 1. 2016 11:52:13
Předmět: Re: [Talk-cz] Tracer LPIS - drobne relikty puvodnich drive
vymapovanych poli a luk po pretrasovani podle LPIS

"Ahoj,

> Co se mi osvědčilo nejlépe, je starý polygon zcela nahradit (nenechávat
zbytky) a okolní
> polygony "přilepit" pomocí ContourMerge pluginu [3] - ten je pro mne
nepostradatelný. Stejně
> tak se s ním krásně vyplňují díry pokud se tato skládá z více cest.

jeste by hodne pomohlo efektivite tohoto procesu, kdybychom umeli
"odecitani" polygonu:
v podstate "jen" vyrazne zefektivneni toho procesu s ContourMerge. tam je
problem,
ze kdyz dany les navazuje na nekolik poli (typicky takove ty "roznudlovane
pole"
na Jizni Morave), tak clovek musi pres ContourMerge delat jeden po druhem,
casto
se blbe hledaji ty koncove body, atd. Pokud by se ten les dal pretahnout
tak, aby
vsechna ty pole prekryl a pak se jen ta pole odecetla, tak by to byla velka
pomoc.
"

No podpora geometrických operací v Traceru, díky Martinovi, je. Jak moc
složité by bylo upravit Contour Merge netuším.Ale asi to bude nad mé síly.

Ale můžeš to simulovat tak, že si ten les nejprve vytáhneš do polí a až pak
pole přetrasuješ.

"
Jeste dalsi vylepseni by pak byl "rozliv" polygonu, ktery by ho automaticky
dotahl
ke vsem dalsim polygonum, ktere se s nim dotykaji alespon ve dvou mistech.
Tim by
se resily takove ty zapomenute "zdibce", kterych si clovek kolikrat ani
nevsimne
a pak na ne ContourMerge neaplikuje."

Který polygon by se dotáhnul kam?

"

Ja na to bohuzel taky ted nemam cas, a to bohuzel ani na vedeni jako skolni
prace :(
Kdyby si to nekdo vzal, bylo by to super...
"

+1

Marián

"