[Talk-cz] Fwd: Re: edity z maps.me

Milan Cerny milancer na centrum.cz
Pondělí Červenec 11 06:21:37 UTC 2016

Včera jsem si trochu hrál s Maps.me a zkusil i něco přidat.
Trochu mě překvapilo, že aplikace umožní přidat i to, co sama nedokáže zobrazit, což nahrává k tvorbě duplicit.
Problém je v nastavení mapy. Pokud je nastaven 3D pohled, některé body se nezobrazí, v 2D je vidět vše.
V režimu editace, tedy upřesnění polohy nového POI, se mapa přepne do 2D a skryté objekty se zobrazí, takže jistý nástroj proti tvorbě duplicit tu je.
Toho si ale uživatel nemusí všimnout. Například telefon, nebo koš se zobrazí šedě na šedém podkladu, což lze snadno přehlédnout.
Ještě to bude chtít dotáhnout.

Milan