[Talk-cz] WeeklyOSM CZ 310

Alena Malá ok2apy na gmail.com
Úterý Červenec 12 20:43:40 UTC 2016

Ahoj,
CHKO Kokořínsko - Máchův kraj, už jsem to jednou posílala, ale raději ještě
sem....

Máchův kraj jsem včera ručně naklikala podle katastrálních map z AOPK
(práce to byla na 12 hodin) ale možná to bude potřeba ještě "učesat" nejsem
v tom zatím až tak zběhlá

Chci se pustit do CHKO BRDY, ale nevím jak do toho, nejlíp asi smazat tu
původní CHKO a vytvořit novou podle aktuálních map z AOPK

Alena - OK2APY