[Talk-cz] Fwd: Re: edity z maps.me

Jan Martinec jan na martinec.name
Čtvrtek Červenec 14 14:26:26 UTC 2016

Tak to vypadá, že situace minimálně není až tak hrozivá - něco dat k
náhodnému vzorku. TL;DR: Díky maps.me více uživatelů a dat, z toho tu a tam
někdo kraví.

http://www.openstreetmap.org/user/manoharuss/diary/39050
<http://www.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.openstreetmap.org%2Fuser%2Fmanoharuss%2Fdiary%2F39050&sa=D&sntz=1&usg=AFQjCNF0Z8Yzgs6mXF6eyU4k3j6X5WAmgw>

HPM

(Mimochodem, linkuje tam dva nové nástroje pro QA)

Dne 11. 7. 2016 8:22 dop. napsal uživatel "Milan Cerny" <milancer na centrum.cz