[Talk-cz] Fwd: Re: edity z maps.me

jzvc jzvc na tpfree.net
Sobota Červenec 16 07:12:44 UTC 2016

Dne 14.7.2016 v 16:26 Jan Martinec napsal(a):
> Tak to vypadá, že situace minimálně není až tak hrozivá - něco dat k
> náhodnému vzorku. TL;DR: Díky maps.me <http://maps.me> více uživatelů a
> dat, z toho tu a tam někdo kraví.

Obavam se, ze to bude cim dal horsi, prave koukam ze tam je cim dal vic
pokusu o zverejnovani jakesy reklamy. Zacinam mit dojem, ze nejlepsi
reseni by bylo bot, ktery to bude vse rovnou mazat.

http://www.openstreetmap.org/note/629304

A naprosto nejhorsi na tom je prave to, ze to nacpou i rovnou do mapy.

http://www.openstreetmap.org/note/629304
http://www.openstreetmap.org/note/629304

atd atd