[Talk-cz] Chybné vs. neexistující rozcestníky

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Neděle Červenec 17 13:22:43 UTC 2016

Dne 17. července 2016 12:13 Mirek Dlask <dlask.m na gmail.com> napsal(a):
> Ahoj,
> Jak dlouho musí být rozcestník v reálu odstraněn, než může být vymazán z
> mapy? Často mají ref a patrně i polohu obšlehnuté od KČT. KČT je tedy
> eviduje. Mazat, nebo nechat?

podle mne pokud neni v realu a je zrejme ze se nejedna o prechodny
stav (oprava apod.), tak smazat.

> -----------------------------------------------------------------------------------------
> Operátor je stále cz:KČT?
> https://taginfo.openstreetmap.org/tags/operator=cz:K%C4%8CT
>
> nebo jsem něco přehlédnul?
> https://taginfo.openstreetmap.org/tags/operator=K%C4%8CT 3849 krát!
> https://taginfo.openstreetmap.org/tags/operator=KCT
> https://taginfo.openstreetmap.org/tags/operator=cz:KCT

ano, aktualne ma byt cz:KČT. Uvazoval jsem to opavit hromadne pres
turbopass, ale pak jsem to zavrhnul, aspon je poznat rozcestniky,
ktere je potreba zkontrolovat. Kazdopadne pri nahravani fotek a/nebo
kontrole to vzdy opravuju.

> -----------------------------------------------------------------------------------------
> Citace z weekly 310:
> "... chybné rozcestníky ve formátu GPX například pro použití offline v
> programech jako Locus apod."
>
> Problém je, že soubor neotevře JOSM, ani Osmand. Pro další použití
> konvertuju v GPSPrune, což je zbytečná komplikace.
> Jako by před
> xmlns="http://www.topografix.com/GPX/1/1"
> chybělo
> xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance"

V JOSM jsem nemel nikdy potrebu otvirat, podivam se na to a min. v
OsmAndu vyzkousim a pripadne poupravuju pokud to nejak rozumne pujde.

Bye