[Talk-cz] mokřad u Židlochovic

Karel Volný kavol na seznam.cz
Pondělí Červenec 25 13:52:41 UTC 2016

zdar,

na něco jsem koukal, a všiml jsem si, že se nám objevil mokřad u
Židlochovic[1] ačkoliv tedy ortofoto podklad v iD se ještě neaktualizoval
(a mimochodem žádný dobrovolník neuzavřel příslušnou poznámku[2])

tak jsem koukl do changesetu[3], a zaujal mě obsah imagery_used ... jestli to
tahá z ČÚZK, tak ale podle aktuální verze ortofoto obkreslovat nesmíme, ne?
(v katastrální mapě to ještě nevidím)

může mi to někdo potvrdit nebo vyvrátit než budu případně autora kontaktovat?

a mimochodem, jestli je to mokřad, tak by to ale nemělo být water=pond nýbrž
natural=wetland a wetland=marsh[4,5] ... jest tak? (foto na wiki není moc
reprezentativní, vypadá to jinak než foto na webu Židlochovic)

K.

[1] http://www.openstreetmap.org/way/431060862
[2] http://www.openstreetmap.org/note/608985
[3] http://www.openstreetmap.org/changeset/40745213