[Talk-cz] mokřad u Židlochovic

Vladimír Slávik slavik.vladimir na seznam.cz
Úterý Červenec 26 08:27:39 UTC 2016

Ahoj,
myslím že je to především rybníček - jmenuje se to Tůně u Ruky a
realizovaly to Uherčice, ne Židlochovice. Letos v únoru tam bylo akorát
samé bahno rozježděné náklaďáky a cedulka o evropských dotacích. Nějaké
oficiality jsou asi tady...
http://www.uhercice.cz/obecni_urad/uredni_deska.html

Vláďa