[Talk-cz] Missing Maps a urgentní prosba o tracování budov v Demokratické republice Kongo

Jan Martinec jan na martinec.name
Středa Červenec 27 21:57:05 UTC 2016

Ahoj,

dovoluju si v návaznosti na včerejší mapathon crosspostnout z FB Missing
Maps (Lékaři bez hranic):

"Jan Böhm
Mám jednu odměnu pro všechny, kdo včera bloudili po snímkách Sierry
Leone v zoufalé snaze najít aspoň jeden proklatý tukul. Psal jsem
kolegům, jestli není potřeba zmapovat nějaké místo s budovami a jeden
zábavný úkol jsem dostal obratem!
Jedná se o oblast v D. R. Kongo, kde Lékaři bez hranic budou zhruba za
14 dní provádět vakcinační kampaň a mapy tedy potřebujeme hodně rychle.
Pokud tedy po včerejšku chcete mapovat i trochu hustší zástavbu, pusťte
se do toho:
http://tasks.hotosm.org/project/2041
"

HPM
(PS: bez obav, nebudu sem teď spamovat všechno skrze MM: tohle konkrétně
mi přišlo hodný pozornosti i vzhledem k tomu šibeničnímu termínu)