[Talk-cz] kct_neco=neco [was: Re: Cykloznačení - puntík se stříškou]

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Červen 8 14:10:08 UTC 2016

Viz téma weekly 301 - http://www.weeklyosm.eu/cz/archives/7383

Ta významná informace o typu trasy se v té tvé tabulce přece mapuje 1:1  na
osmc:symbol=*

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Karel Volný <kavol na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 8. 6. 2016 15:43:08
Předmět: Re: [Talk-cz] kct_neco=neco [was: Re: Cykloznačení - puntík se
stříškou]

"Dne St 8. června 2016 15:19:40, Martin Ždila napsal(a):

> osmc:symbol, network, operator, hiking/horse/bicycle

prosil bych trošku rozvést

hodnoty network se neshodují s typem trasy, jsou to dvě různé informace

hiking/horse/bicycle má být hodnotou čeho? ...

Stan

> hiking=yes / horse=yes

... nebo to má být samostatný tag? - ale to se pak kryje s již zavedeným
použitím

a jsou to jen tři možnosti, na uvedeném odkazu jich je jedenáct (a z toho
sedm
by se dalo považovat za podmnožinu hiking)

pokud se prostě jen doplní, bude k pochopení, že "spring=yes" je cesta k
prameni?