[Talk-cz] kct_neco=neco [was: Re: Cykloznačení - puntík se stříškou]

Jan Breuer jan.breuer na jaybee.cz
Čtvrtek Červen 9 15:25:19 UTC 2016

Dne 9. června 2016 14:13 Petr Vozdecký <vop na seznam.cz> napsal(a):

> [...]
Barva je jasná z osmc:symbol. Myslel jsem to, co je teď obsahem za
kct_barva, tedy major | local | learning | ruin | peak | spring |
interesting_object. Z diskuze některých jsem nabyl dojmu, že to není
potřeba, protože je to jasné z osmc:symbol, což není vždy pravda. Nic
duplikovat nechci. Tady jde ale o dvě různé informace. Značení daného
operátora a jeho konkrétní převod piktogramu na význam. Každý operátor má
jinou převodní tabulku.

Většina lidí si vystačí s osmc:symbol, protože se budou dívat na mapu na
papíře/v mobilu, takže toto jsem myslel tím "skoro nulovým využitím" tyto
dvě hodnoty rozlišovat, protože v 95% se skutečně dají mapovat 1:1 kvůli
majoritě KČT.

Honza