[Talk-cz] kct_neco=neco [was: Re: Cykloznačení - puntík se stříškou]

Martin Ždila martin.zdila na freemap.sk
Čtvrtek Červen 9 16:58:07 UTC 2016

popisana forma zapisu odpoveda scheme ktoru pouzivame na SK, ale namiesto
hiking/bicycle/...=major/spring/... mame symbol=major/spring/... z
historickeho dovodu, ale iba pre turistiku. naviac este mame colour, tiez z
hist. dovodu.