[Talk-cz] aktualizace počtu fotografií rozcestníků na OSMhicheck

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Červen 15 10:02:27 UTC 2016

A tohle by nepomohlo?

http://www.w3schools.com/tags/att_form_accept_charset.asp

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Michal Grézl <michal.grezl na openstreetmap.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 15. 6. 2016 11:53:31
Předmět: Re: [Talk-cz] aktualizace počtu fotografií rozcestníků na
OSMhicheck

"pri uploadovani prez stary formular nekdo do note prida neco v win1250
kodovani. ono to v podstate vadi jen funkci ktera vytvari json, jinak
to vsude jinde funguje jen je tam zobrazeny nesmysl.

uz sem tam udelal kontrolu (v guidepost.php scriptu, jeste je tam
jeden perl a tam zatim ne)

Michal Grézl
http://openstreetmap.cz