[Talk-cz] doplnění souřadnic rozcestníku na openstreetmap.cz

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Čtvrtek Červen 16 17:33:41 UTC 2016

Hacking zpusob pouze pro nevyuzite fotky:

http://osm.fit.vutbr.cz/OsmHiCheck/gp/?img

najit svuj rozcestnik (autor, REF) - kliknout na druhy sloupec se
souradnicema, napsat spravne a enter. Neni to cilene na masovejsi
pouziti ale tohle to zvladne zaridit.

Bye