[Talk-cz] doplnění souřadnic rozcestníku na openstreetmap.cz

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Červen 22 08:30:45 UTC 2016

Tak Pavel to včera nasadil na produkci, takže demo již není potřeba
používat.

Na to přesouvání jsem se chtěl podívat - taky se mi stalo, že se puntík
neobjevil. Ale včera jsem se k tomu nakonec nedostal a dneska to asi o moc
lepší nebude.

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Zdeněk Pražák <zprazak na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 21. 6. 2016 17:34:47
Předmět: Re: [Talk-cz] doplnění souřadnic rozcestníku na openstreetmap.cz

"

tak nevím - ani na uvedeném demu http://rawgit.com/osmcz/osmcz/master/index.
html(http://rawgit.com/osmcz/osmcz/master/index.html) mi to nejde

příklad

rozcestník s ref CL138, kliknu na přesunout, přesunu mapu na správnou pozici
u zámku Lemberk, na kliknutí se mi žádný puntík neobjeví a po stisku
tlačítka přesunout sem se objeví hláška vyberte novou pozici - tu však nevím
jak vybrat, kliknutí nefunguje

Dne 21. června 2016 13:48 Marián Kyral <mkyral na email.cz