[Talk-cz] Vrstva rozcestníků - infotabule

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Červen 22 11:48:24 UTC 2016

---------- Původní zpráva ----------
Od: vrs na email.cz
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 22. 6. 2016 13:28:22
Předmět: Re: [Talk-cz] Vrstva rozcestníků - infotabule

"
O jakých tazích je řeč proboha? :-)

"

O těhle:

Do tohohle okýnka se dostaneš přes tlačítko "upravit" v bublině rozcestníku/
cedule.

Chtělo by to zaintegrovat přímo do té bubliny.

"
Fotky, co jsem při nahrávání (přes openstreetmap.cz) označil jako
"Informační tabule", mají stále ikonu rozcestníku...
Díky.

"

Jo. Taky jsem na to wallymu naletěl. Ony tam ty volby sice stále jsou, ale
nejsou implementovány! :-(

A už ani nebudou. Jsem zvědav, na ten nový formulář pro nahrávání, na kterém
walley pracuje.

Marián

"

H.