[Talk-cz] Rozcestníky cyklotras a cykloturistickych tras

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Čtvrtek Červen 23 15:00:21 UTC 2016

Ahoj,

měl bych zjednodušující návrh:

> === Cyklotrasy ===
>
> U cyklotras *nemapujeme* směrové tabulky:
> http://www.kct.cz/cms/sites/default/files/users/user1/foto/znacky/10a.gif
> http://www.kct.cz/cms/sites/default/files/users/user1/foto/znacky/10b.gif
> http://www.kct.cz/cms/sites/default/files/users/user1/foto/znacky/10c.gif

* U cyklotras *nemapujeme* směrové tabulky (pouze s číslem trasy případně
  šipkou).
* Mapujeme všechny ostatní tabulky.

Důvody:
- je to konzistentní s tím, že mapujeme turistické rozcestníky i pokud
  nejsou na křížení různých tras (ty malé směrové cedulky nemapujeme
  stejně jako u turistických tras nemapujeme jednotlivé značky na stromech)
- těch ostatních tabulek IMHO není zase tolik
- je to jednodušší na zapamatování a méně zkušení mappeři nad tím nebudou
  muset tolik dumat

Zbytek draftu mi přijde OK.

> Váhám mezi použitím stávajích značek (to co jsem navrhl) a vznikem něčeho nového. např
>   hiking_bicycle=yes
> nebo
>   network=rmn (Regional MTB network)

Dovolil bych si upozornit na existující tagování relací pro MTB:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Mountain_biking#Additional_tags_if_a_way_is_part_of_a_MTB_Route_.2F_Relation
preferoval bych použití zavedeného schematu, než vymýšlet něco nového, tedy
pokud pro to není dobrý důvod.

Petr