[Talk-cz] CHKo Kokořínsko a Brdy, zastaralý stav

Michal Pustějovský Michal.Pustejovsky na seznam.cz
Pátek Červen 24 17:47:14 UTC 2016

Ahoj,

obrátil se na mě mapper Unpocoloco
<http://www.openstreetmap.org/user/Unpocoloco> s následující zprávou
(trochu zkráceno):

    /Do projektu jsem přispěl zatím cca 60 editacemi (především nové
    rybníky na Vysočině okolo mého bydliště, také doplňování linků na
    wikidata). Narazil jsem na OSM na chyby, které neumím opravit. Jedná
    se mi chráněné krajinné oblasti Brdy a Kokořínsko-Máchův kraj. U
    obou je OSM v zastaralém stavu. Brdy byly vyhlášeny v 2016 v
    prostoru zrušeného vojenského prostoru, ale i mimo něj (tzv. Jižní
    Brdy); Kokořínsko byl v 2015 rozšířen o Máchův kraj. OSM tyto změny
    ještě nepochytily. Sám nevím, jak to spravit - relace asi. /

    /Viz zde:
    //http://kokorinsko.ochranaprirody.cz/////http://brdy.ochranaprirody.cz//

    /a relace Relace: CHKO Brdy (67882) Relace: CHKO Kokořínsko (2019867)/

Bohužel nemám z důvodů pracovního vytížení šanci tyhle věci prozkoumat a
upravit. Ujmul by se toho někdo?

Díky,

Michal/
/