[Talk-cz] Rozcestníky cyklotras a cykloturistickych tras

Marián Kyral mkyral na email.cz
Sobota Červen 25 07:03:09 UTC 2016

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Machek <pavel na ucw.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 24. 6. 2016 22:04:16
Předmět: Re: [Talk-cz] Rozcestníky cyklotras a cykloturistickych tras

"Ahoj!

> posloužit ke kontrole - jestli sedí čísla cyklotras (mimochodem leckde se
> lze setkat se starým i novým číslováním současně), jestli odpovídá
> vzálenost k určitému cíli (na rozcestníku je 10 km ale dle mapy jen 7, =>
> někde bude chyba).

Uprime mi prijde dost zbytecne i mapovani normalnich turistickych
rozcestniku. Jako uzivatele mapy me to moc nezajima (a je to hodne
prace) -- kam ktera stezka vede vidim z mapy a nic moc jinyho se na
rozcestniku stejne nedozvim.
"

Tak je tam jméno a nadmořská výška. To mně třeba zajímá. A když ti to
přidává práci při mapování, tak to nemapuj. On to zmapuje někdo jiný, až to
bude potřebovat.

Marián

"
Pavel