[Talk-cz] Poznámky uživatelů

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Čtvrtek Červen 30 12:34:44 UTC 2016

Dne 30.6.2016 v 13:51 Petr Vozdecký napsal(a):
>     obecně, co píšeš, zdá se mi, že je spíše na nějakou důraznou žádost
>     (pak
>     nějakou tu masivní letákovou kampaň a alegorické vozy ... :-)) na
>     adresu
>     maps.me, aby zvedli bariéru pro přispívání do mapy
>

> +1
>

> to je asi spravne reseni, snaha dobra, jen se to krapet zvrhava... ale
> to neni vina tech uzivatelu, je to nedomysleni tech kroku ze strany
> MapsMe... kdyz databazi tohoto typu timto zpusobem daji vsanc siroke
> verejnosti...

Nesouhlasím.
Všimli jste si kolik v poslední době přibylo POI? Hodně. A kolik
takových objektů má vyplněnou website= a opening_hours=?
Mimochodem ten editor v maps.me na otvírací hodiny je naprosto geniální.
Za mě osobně má maps.me velkou pochvalu.
Ono je mnohem jednoduší odstranit ty nevhodné poznámky než přijít na to,
že v daném místě je restaurace/hotel/obchod.

Prostě pokud se zvedl počet editací, tak se zvedl i počet nevhodných
editací. Resp. vyloženě špatné úpravy pomocí maps.me jsem ještě neviděl.
Zatím se to IMHO projevuje jenom na poznámkách.

A 150 poznámek za měsíc není nijak výrazné číslo abychom to museli
omezovat. Je to jenom více než to bývalo.
Jenom jsem chtěl upozornit na tento nástroj upozornit. Protože zcela
jistě o něm mnozí neví. Sám jsem o něm před rokem nevěděl.
Stejně jako jsem dosud netušil o té možnosti zažádat o aktualizaci fotomapy.

Mirek

--
                                         ,,,
                                        (o o)