[Talk-cz] Fotky rozcestniku na osmap.cz

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Úterý Březen 1 13:48:39 UTC 2016

> jednak jsem ted opravil chybu v DB, diky ktere se nekontrolovaly
> rozcestniky nenapojene na relace tur. tras, takze jich ted zobrazuje o
> neco vic (asi o 3000).
>
> A jinak jsem zase neco nafotil a zjistil, ze dost casto je GPS vic
> mimo nez bych si pral. S tim se vracim k moznosti editace souradnic
> fotek rozcestniku. I na kontrolach na OsmHiCheck je videt, ze dost
> rozcestniku je nepouzitych protoze jsou prilis mimo (ale zase pri
> zvednuti limitu nad tech 20m uz tam je prilis mnoho false alarmu).
>
> Michale, jaky je ted teda nejjednodusi prostup (pro mne i pro tebe),
> [...]

jelikoz sem se vratil z hor, zacnu na tom zas pomalu delat.
momentalne je nejjednodussi seznam obsahujici id a novou pozici.
v idealnim pripade list sql update prikazu

CREATE TABLE guidepost (
  id integer primary key AUTOINCREMENT,
  lat numeric,
  lon numeric,