[Talk-cz] Aplikace pro pořizování základních dat v terénu

Jakub Konečný konecny92 na gmail.com
Úterý Březen 1 14:43:43 UTC 2016

Ahoj, určitě zkus Locus, umí záznam trasy i bodů s bohatým nastavením,
export do gpx i na osm. Můžeš používat hromadu offline i online mapových
podkladů. Samozřejmě není problém ani import gpx a hromada dalších funkcí.
Používám placenou verzi, free má možná některé funkce, co jsem vypsal,
omezené.