[Talk-cz] Vyuziti zeleznice main/branch na trati 173 - Beroun - Rudna - Praha-Smichov

Michal Pustějovský Michal.Pustejovsky na seznam.cz
Úterý Březen 1 16:46:41 UTC 2016

Já se při mapování železniční sítě na Moravě řídil především místní znalostí
a intenzitou provozu. Rozdělení dle celostátní/regionální  jsem bral v úvahu
spíše jako orientační.

Michal

---------- Původní zpráva ----------
Od: Tomáš Tichý <vrabcak na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 29. 2. 2016 18:47:10
Předmět: Re: [Talk-cz] Vyuziti zeleznice main/branch na trati 173 - Beroun -
Rudna - Praha-Smichov

"

Podle Prohlášení o dráze [1] se jedná o dráhu celostátní, takže bych main
ponechal (IMHO je lokálka jak vyšitá, ale rozlišení regionální / celostátní
je jediné objektivní vodítko, podle kterého to můžeme rozlišit).

=TT=

[1] http://www.szdc.cz/soubory/prohlaseni-o-draze/2016/prohlaseni-2016.pdf
(http://www.szdc.cz/soubory/prohlaseni-o-draze/2016/prohlaseni-2016.pdf),
str 92

Dne 29. února 2016 11:35 Pavel Bokr <osm na kraluvdvur.cz