[Talk-cz] Aplikace pro pořizování základních dat v terénu

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Čtvrtek Březen 3 14:24:56 UTC 2016

Pri te prilezitosti me tedy napada prakticka otazka - jak je to s beznymi
smartphones (a s bezne uzivanymi mapovymi aplikacemi) versus externi GPS?
Jak zarizeni vnutim myslenku, ze nema pracovat s interni GPS ale s
externi...?

Me to cele navadi postupne na myslenku dopracovat to do podoby, kterou jsem
videl nekde na nejake prezentaci jednoho mappera vytvarejiciho mapy pro
orientacni beh. vytvoril si sam hardwarovy celek spocivajici v tabletu,
buzole (a par dalsich drobnosti) a externiho GPS modulu ukryteho v hodni
casti ksiltovky plus SW, ktery zaznamenaval bud waypoint v miste stani
mappera (plus okamzite zakladni otagovani), nebo waypoint odvozeny a to z
azimutu (zmereno buzolou) a vzdalenosti (odhadem nebo pomoci jinych metod).
Ficurek to melo vice, ale libilo se mi, ze v zasade odchazel z terenu
nikoliv s GPX klikaticemi v mape je domu rozklicovat a zpracovat, ale
odchazel s jiz hotovou praci...

vop