[Talk-cz] Aplikace pro pořizování základních dat v terénu

Jan Martinec jan na martinec.name
Čtvrtek Březen 3 18:20:14 UTC 2016

Vůbec. Jen mi Locus vyhovuje více - a jestli to někoho potěší, na telefonu
mám obojí (po mnoha letech a několika telefonech jen s Locusem).

OSMAnd má zabudovanou offline navigaci, a do auta je mi výrazně příjemnější
Locusu (navigace v L.nemá ani zdaleka tolik možností, takže ji nepoužívám).

Dokupovat jsem v Locusu dosud neměl potřebu - mapy umí i externí, takže
Prahu si generuju z OSM dat denně (spíše jako vedlejší efekt hraní s
osmosis, než že bych to potřeboval tak aktuálně) , a CZ tahám jednou za pár
měsíců z osm.paws.cz; jednou jsem si stáhl tu locusovskou mapu CZ s
databází POI, a ta se dá použít s libovolnou mapou téhož území (a žádný
peníze to po mě nechtělo). Asi se dost lišíme v požadavcích na appku, nic
mi tam teď  nechybí, byť ta integrace s Dropboxem a spol by ještě šla
vylepšit (teď řeším přes Dropsync).

U OSMandu vidím výrazně lepší integraci s OSM, kde nechytá hromadu různých
zajíců a soustředí se jen na OSM.

Co se interní/externí GPS týče, měl jsem za to, že se to dá vyřešit přímo
skrze Android, a appky si jen hrabou pro polohu jako vždycky - Locus na to
má extra podporu? To jsem ani nevěděl, používám jen interní GPS.

HPM