[Talk-cz] Aplikace pro pořizování základních dat v terénu

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Březen 4 07:54:32 UTC 2016

OsmAnd mám nainstalovaný, ale vykreslování mi, i po všech těch
optimalizacích, stále přijde dost pomalé. Hlavně když si člověk zapne
vrstevnice a stínování kopců.

Většinu času používám GDAK (aplikace na geocaching), který má rychlejší
vykreslování (asi toho nevykresluje tolik) v kombinaci s maps.me a mapy.cz.
To mi bohatě stačí. Navigaci téměř nepoužívám, většinou mi stačí před cestou
mrknout na mapu a použít manželku s autoatlasem jako zálohu :-D

Na poznámky z mapování používám osmtracker. Zabudovanou podporu OSM v OsmAnd
jsem zkoušel, ale přijde mi rychlejší udělat si krátkou textovou poznámku
nebo uložit fotku a následně to zpracovat doma v editoru než v terénu
vyplňovat data o POI přes dotykovou klávesnici.

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jan Breuer <jan.breuer na jaybee.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 3. 3. 2016 18:40:39
Předmět: Re: [Talk-cz] Aplikace pro pořizování základních dat v terénu

ještě tu nikdo nezmínil OsmAnd. Máte k němu nějakou averzi? Všichni
preferujete Locus. Před x lety jsem si koupil Locus Pro, pak ještě chvíli
používal a pak mě tam pořád chyběla spousta funkcí, které autor sliboval že
udělá, že jsem to nakonec odinstaloval. Teď po dlouhé době jsem si ho zas
nainstaloval, zjistil že to pořád umí to stejné co předtím, jen hůř. Jen
abych to vůbec mohl používat, tak si musím pořídit Locus dolary a vše ještě
extra dokupovat. Chválím tedy jen parádní a rozsáhlou dokumentaci a
jednoduché ovládání základních funkcí a opět odinstalovávám.

Zpět k OsmAnd

Z toho co bylo požadováno umí:

 - záznam trasy

 - přidávání bodů do trasy, pořizování fotek

 - export do gpx nebo přímo na osm.org(http://osm.org)

 - umí i nějaké užší navázání na OSM, ale to jsem nikdy nepoužíval

 - mapové podklady offline včetně vyhledávání, navigace, různá témata mapy

Co neumí:

 - jiné než OSM mapy

 - práci s externí GPS

Honza

Dne 3. března 2016 18:15 Jakub Konečný <konecny92 na gmail.com