[Talk-cz] JOSM down/up load connection timeout

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Úterý Březen 15 14:59:22 UTC 2016

Ahoj,

poslednich par tydnu mi zacalo zlobit JOSM - hlavne odpoledne (v USA
spicka?) mi dost casto pri stahovani dat (at uz pres menu nebo pres
remote control) chvili zkousi a pak skonci na connection timeout. To
same nekdy pro nahrani dat nas server. Za par minut (nebo po nekolika
pokusech) to zase jede v pohode. Chova se tak na vice ruznych
pripojenich (cesnet, netbox), oboji ma IPv6, ale i po disable a IPv4
only to nebylo lepsi. Ve stejny cas pri zadani URL do prohlizece
(firefox) vzdy proslo ihned a bez problemu.

Jedine co jsem nasel na webu je tohle nemecke vlakno:

https://translate.google.com/translate?hl=cs&sl=de&tl=cs&u=http%3A%2F%2Fforum.openstreetmap.org%2Fviewtopic.php%3Fpid%3D582931

ale bez reseni.

Setkal se s tim nekdo?

Diky