[Talk-cz] Rozdělení Jihlavské v Brně

<0174 v0174 na v0174.net
Úterý Březen 15 19:39:54 UTC 2016

Ahoj vespolek,

rád bych slyšel názor komunity na to, zda rozdělit Jihlavskou v Brně na
dva pruhy, nebo ne. Uprostřed silnice jsou na několika místech stálé
betonové zábrany:
https://mapy.cz/s/vFqB
pročež si myslím, že by v těch místech měla být v OSM jako dvě separátní
cesty. Na wiki se píše že pokud je bariéra pro auto fyzicky
nepřekonatelná, má se tagovat jako dvě cesty. Což mi dává smysl:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Editing_Standards_and_Conventions#Divided_highways

Nicméně - v roce 2012 jsem to tak předělal a ozval se mi tehdy hanoj,
kterému se to moc nelíbilo a jestli dobře rozumím historii v OSM, tak
momentálně je část smazaná úplně a znovu vytvořená někým jiným zase jako
jedna cesta, např.
http://www.openstreetmap.org/way/240747961/history
http://www.openstreetmap.org/way/240747962/history
a malá část je předělaná.

Takže - co vy na to? Nejraději bych to předělal zpátky, ale určitě se
nechci pouštět do nějaké války editací, na to nemám čas ani nervy.
Uznávám, že to rozdělené vypadá ošklivě v rendereru, ale topologicky mi
přijde správnější mít cesty v místě zábran oddělené.

<0174