[Talk-cz] JOSM down/up load connection timeout

Jan Martinec jan na martinec.name
Úterý Březen 15 22:19:17 UTC 2016

Ahoj,
Jenom na divnopřipojení přes proxy a VPN a SSH tunel: měl jsem problém, že
mi timeoutovalo uzavření changesetu (buď se nezavřel vůbec, nebo jsem jen
nedostal lokálně potvrzení, že byl nahraný), a vůbec věci vyžadující TCP
spojení >10 sec.

Když zkusíš změnit server na vývojový. dělá to tam taky?

HPM
Ahoj,

poslednich par tydnu mi zacalo zlobit JOSM - hlavne odpoledne (v USA
spicka?) mi dost casto pri stahovani dat (at uz pres menu nebo pres
remote control) chvili zkousi a pak skonci na connection timeout. To
same nekdy pro nahrani dat nas server. Za par minut (nebo po nekolika
pokusech) to zase jede v pohode. Chova se tak na vice ruznych
pripojenich (cesnet, netbox), oboji ma IPv6, ale i po disable a IPv4
only to nebylo lepsi. Ve stejny cas pri zadani URL do prohlizece
(firefox) vzdy proslo ihned a bez problemu.

Jedine co jsem nasel na webu je tohle nemecke vlakno:

https://translate.google.com/translate?hl=cs&sl=de&tl=cs&u=http%3A%2F%2Fforum.openstreetmap.org%2Fviewtopic.php%3Fpid%3D582931

ale bez reseni.

Setkal se s tim nekdo?

Diky