[Talk-cz] Vyhledavani v MHD

Mikoláš Štrajt strajt9 na seznam.cz
Středa Březen 16 15:36:33 UTC 2016

"Date: Wed, 16 Mar 2016 11:52:16 +0100
From: Pavel Machek <pavel na ucw.cz>
To: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Subject: Re: [Talk-cz] Vyhledavani v MHD

Ahoj!

> Podařilo se mi na lokále nad GTFS daty DPP (viz https://datastory.cz/
> informace-zpusobuji-silenstvi/) spustit OpenTripPlanner.
>
> Postupoval jsem podle návodu, žádné další kroky jsem dělat nemusel:
>
> http://docs.opentripplanner.org/en/latest/Basic-Usage/#basic-usage-of-
> opentripplanner
>
> Vyhledávání celkem fungovalo, nacházelo mi to rozumné cesty.
>
> Bohužel jejich UI zatím nemá českou lokalizaci a musel jsem ručně přepnout

> do angličtiny, protože výchozí (bůhvíjaká) lokalizace způsobovala nějakou
> javascriptovou chybu.

> [...]

Pekne. Predpokladam, ze to nejde nekde vyzkouset?"

Bohužel nejde. Zkoušel jsem to na lokále a ten nemá veřejnou IP.

Nicméně jestli mi někdo půjčíte přístup na nějaký server, klidně to tam
rozjedu. :-) Případně napíšu návod.

Potřebuje to akorát javu a nějakou tu paměť.

"Davalo by smysl upozornit na ta gtfs data http://transitfeeds.com/ ?"

To je dobrá otázka. Pokud si to správně pamatuju, DPP ty data nezveřejnil na
stránkách, nýbrž je získal Jan Cibulka po naléhání a odvolávání se na zákon
106.

--

Severák