[Talk-cz] Rozdělení Jihlavské v Brně

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Březen 17 06:20:44 UTC 2016

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Machek <pavel na ucw.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 16. 3. 2016 23:22:57
Předmět: Re: [Talk-cz] Rozdělení Jihlavské v Brně

"Ahoj!

> *** diskuze co má smysl zmapovat a co to přinese přece neustále
> probíhá. Ale reálně se moc neděje a užívání vektorového datového
> modelu je konzervativní.

> *** to ano, mapujeme víc do detailu, ale zpodrobnění ulice v datovém
> modelu jen možné pouze z linie na plochu...

No, jak je videt, tak ne.

Kruhovy objezd taky nemapujeme jako bod, a dalnici taky nemapujem jako
jednu way. Kdyz jsou oddeleny cesty kusem betonu, dava smysl i normalni
ulici
zmapovat jako oddeleny cesty..
Pavel"

Tak v tomto případě by to možná chtělo nějaký nový tag - silnice rozdělena
bariérou.

Marián

"
(cesky, pictures) http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/