[Talk-cz] SOTM CZ+SK 2016 - program a přihlášky

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Březen 18 19:15:43 UTC 2016

Teda - už se mi v práci snažili na tenhle termín naplánovat nějakou
víkendovou migraci - zatím jsem odolal a snad to tak zůstane :-D

Mám se registrovat i když jsem přednášející? Nebo se to už bere
automaticky? O tričko bych zájem měl, možná i o dvě ;-)
A přesné místo, nebo alespoň oblast už je známo? Rád bych se podíval po
nějakém ubytování v okolí. Plánuji dojet autem a pak chodit pěšky
případně MHD.

Marián