[Talk-cz] Fotky rozcestniku na osmap.cz

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Sobota Březen 19 18:24:32 UTC 2016

ahoj,

dostal jsem se k opravam umisteni rozcestniku a vsiml si jeste jedne veci -
muzes prosim do tabulky pridat polozku t_created - idealne timestamp on
insert, at mame nekde cas vlozeni. Chapu ze nekdo muze vlozit starsi fotky
a u dost z nich to bude v exifu, ale je dobre mit i tuhle informaci kdyz
ostatni nebudou. Hodi se vedet, kdy zaznam vznikl (treba pro nahradu
novejsim apod.)

Zmeny souradnic ted nachystam a poslu soukrome jako SQL UPDATE.

Diky