[Talk-cz] Galerie predevsim ceskych prikladu vyuziti OSM a vyzva k zaslani/oznameni dalsich prikladu vyuziti OSM

Pavel Bokr osm na kraluvdvur.cz
Pondělí Březen 21 00:18:02 UTC 2016

Ahoj,

ve spolupraci s Pavlem Zbytovskym jsem na osmap.cz vytvoril samostatnou galerii vyuziti OSM:
http://openstreetmap.cz/galerie

Smyslem je ukazat vyuziti OSM predevsim v ceskych projektech a ceske komunite. Zatim je to takovy zarodek, verime ze dalsi priklady budou pribyvat a stanou se dalsi inspiraci jakymi ruznymi zpusoby lze OSM vyuzivat.

Na konci je teda zminka i globalnich projektech nad daty OSM, aby se ukazalo alespon to nejzajimavejsi ze zahranicnich projektu (idealne nad CR). Z toho zahranici by tam asi mel byt jen vyber toho opravdu nejzajimavejsiho, aby bylo videt ze jake zajimave veci z toho delaji v zahranici a ze uzemi CR se neresi jen v ceskych projektech. Hlavni obsah teto stranky by vsak podle me melo byt ceske vyuziti.

Timto si dovoluji vyzvat ostatni, aby zaslali nebo oznamili dalsi vyuziti OSM, ktere by se zde mohlo prezentovat:

- dalsi obrazky do galerie prezentujici vyuziti (casem az bude vice obrazku se treba muze ukazat potreba prekategorizovani, pripadne muzeme vybirat jen ty lepsi)

- tipy na on-line vyuziti, ktere by se resili odkazy aby tam byla videt prima on-line funkcnost vyuziti OSM, tady bude asi dost webu, ktere pouzivaji mapy podobne jako projekt Maticka Metropolis, ale protoze me ted zadny nenapada (i kdyz uz jsem nejake urcite videl), tak doufam ze nekoho neco napadne a praskne to :-)

- tipy na vyber jen tech nejzajimavejsich mezinarodnich projektu (neco uz jsem tam naznacil ale urcite jsou i jine a patrne i zajimavejsi globalni vyuziti – tak pokud povazujete neco za zajimavejsi tak sem taky s tim; treba ja sam jsem nekde videl zajimavou mapu nejakeho piratkeho stylu, ale uz za boha nevim kde a blbec jsem si asi neulozil odkaz nebo ulozil tam kde uz o nem nevim, ted jsem nejakou nasel ale nebyla to ta puvodni co sla hodne zoomovat)

- pripadne i jine typy tipu pokud uznate za vhodne ze by se na strance meli objevit

Jakekoliv pripominky jsou take samozrejm vitany!

Ahoj
Pavel Bokr